1. HEDEFE YÖNELİK RİSKLER |
a. Anabilim/Anasanat dallarında görev yapan akademik personelin program öz değerlendirme bilgilendirme toplantılarına katılmada isteksiz olması. b. Çevrimiçi ortamda düzenlenen öz değerlendirme bilgilendirme toplantılarından beklenen verimin alınamaması. (Özellikle koranavirüs salgını döneminde) c. Anabilim/Anasanat dallarında görev yapan akademik personelin program öz değerlendirme süreçlerinde yeterince işbirliği yapmaması. ç. Anabilim/Anasanat dallarında görev yapan akademik personelin öz değerlendirme süreçlerini belirlenen zaman diliminde ve gerektiği şekilde tamamlamaması. d. Enstitülere yönelik özdeğerlendirme raporu formatının tam olarak belirgin olmaması. |
2. HEDEFE YÖNELİK RİSKLER |
a. Anabilim/Anasanat dallarında görev yapan akademik personelin akreditasyon ve akran değerlendirme bilgilendirme toplantılarına katılmada isteksiz olması. b. Çevrimiçi ortamda düzenlenen akreditasyon ve akran değerlendirme bilgilendirme toplantılarından beklenen verimin alınamaması. c. Anabilim/Anasanat Dallarında akreditasyon ve akran değerlendirme süreçlerine Koronavirüs salgını nedeniyle planlanan zaman diliminde başlanamaması. ç. Enstitülere yönelik akran değerlendirme raporu formatının tam olarak belirgin olmaması. |
3. HEDEFE YÖNELİK RİSKLER |
a. Enstitü bünyesinde yayımlanan Sosyal Bilimler Dergisinin hedeflenen endekslerde taranması için gereken koşulların sağlanamaması. b. Enstitü bünyesinde yayımlanan Sosyal Bilimler Dergisinin hedeflenen endekslerde taranması için gereken koşulları taşıyıp taşımadığının değerlendirilmesinin öngörülenden daha uzun sürmesi. c. Enstitü bünyesinde yayımlanan Sosyal Bilimler Dergisinin hedeflenen endekslerde taranmasının getireceği maliyetin yüksek olma ihtimali. |
4. HEDEFE YÖNELİK RİSKLER |
a. Açılması teklif edilen lisansüstü programların başvuru dosyalarının Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı tarafından istenen formata uygun hazırlanmaması. b. Açılması teklif edilen lisansüstü programların başvuru dosyalarının Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim-Öğretim Komisyonu tarafından uygun olmadığının değerlendirilmesi. c. Mevcut lisansüstü program açma ölçütlerinde değişiklik yapılması ihtimalinin gerçekleşmesi. ç. Açılması teklif edilen lisansüstü programların başvuru dosyalarının YÖK Yürütme Kurulu tarafından uygun olmadığının değerlendirilmesi. |
5. HEDEFE YÖNELİK RİSKLER |
a. Yükseköğretim Kurulu Lisansüstü Eğitim Öğretim Yönetmeliğinde yapılan/yapılacak güncellemeler ve diğer mevzuat hükümlerinin doğru yorumlanamaması ihtimalinin gerçekleşmesi. b. Afyon Kocatepe Üniversitesi Mevzuat İnceleme Komisyonu tarafından ilgili eğitim-öğretim mevzuatında yapılan güncellemelerin uygun bulunmaması. c. Afyon Kocatepe Üniversitesi Lisansüstü Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinde yapılan/yapılacak güncellemelerin Cumhurbaşkanlığı Mevzuat Dairesi/Ofisi tarafından kabul görmemesi veya yapılan değişikliklerde/güncellemelerde büyük miktarda düzenleme talep edilmesinin yaratacağı zaman kaybı. |
6. HEDEFE YÖNELİK RİSKLER |
a. Lisansüstü öğrencilerin tezlerinden yayın üretmeye yeterince motive olmaması. b. Tez danışmanlarının danışanlarını tezlerinden yayın üretmeye yeterince teşvik etmemesi. c. Lisansüstü tezlerden üretilen yayın sayısının sistematik olarak izlenmesine Anabilim/Anasanat dallarında görev yapan akademik personelin direnç göstermesi. |
7. HEDEFE YÖNELİK RİSKLER |
a. Lisansüstü programlardan mezun öğrencilerin iletişim bilgilerindeki değişiklikleri paylaşmamaları nedeniyle izlenememesi ihtimalinin gerçekleşmesi. b. Lisansüstü öğrencilerin Mezun Bilgi Sistemine kayıt yaptırmaması nedeniyle izlenememesi. c. Lisansüstü programlardan mezun öğrencilerin düzenlenecek törenlere katılma konusunda isteksiz olması. |
8. HEDEFE YÖNELİK RİSKLER |
a. Enstitüde görev yapan idari personele hizmet içi eğitim verecek eğitmenlerin iş yükü nedeniyle eğitimlerin planlandığı zamanda gerçekleştirilmemesi. b. Enstitüde görev yapan idari personelin hizmet içi eğitime katılmada isteksiz olması. |
9. HEDEFE YÖNELİK RİSKLER |
a. Anabilim/Anasanat dallarında görev yapan akademik personelin “Perculus” ve “e-İmza” sistemlerini kullanma konusunda isteksiz olması ve direnç göstermesi. b. Kurum dışından tez izleme komite toplantıları (TİK), sanatta yeterlik/doktora yeterlik ve tez savunma sınavları için görevlendirilen akademik personelin “Perculus” ve “e-İmza” sistemlerini yetkin kullanamaması. c. “Perculus” ve “e-İmza” sistemlerinin kullanımında olası teknik aksaklıkların yaşanması. ç. İlgili Jüri üyesinin “e-İmza”sının olmaması. |
104 kez görüntülendi